
Zabezpieczenia samochodowe
Naprawy elektryczne
Haki holownicze
Czujniki parkowania
Akumulatory i żarówki
Centralne zamki
Elektrycznie sterowane szyby
Przyciemnianie szyb
Sprzęt Car Audio
Wymiana nagrzewnic
Wymiana oleju i filtrów
Cennik
Historia
Kontakt
Dzisiaj praktycznie każdy samochód posiada centralny zamek
sterowany kluczykiem lub na pilota.
Urządzenia takie są w miarę
niezawodne, ale tylko do czasu. Z upływem wieku samochodu mechanizmy
zaczynają sprawiać problemy.
Problemy to zacinający się jeden z
siłowników albo brak sterowania z drzwi lub z pilota. Może się jeszcze
zdarzyć, że nie można otworzyć drzwi ani z zewnątrz, ani od środka.
W większości aut zamek i siłownik centralnego czasami wraz z ryglem
stanowią jedną część, która jest nierozbieralna i podlega
wymianie.
Naprawiamy centralne zamki, wstawiamy siłowniki, otwieramy
tzw. martwe drzwi, naprawiamy instalację, omijamy lub wymieniamy sterowniki,
wymieniamy krancówki w zamkach.
Jesteśmy też w stanie znaleźć
przyczyny takiego stanu, a wielu wypadkach po prostu znamy przyczyny. Jest
tak np. w wypadku Passata B5, Golfa 4, Leona, Vectry B, gdzie te samochody
znamy na wylot i większość napraw możemy wykonać od razu, ponieważ
posiadamy części na miejscu.
Inny problem to niewłaściwe działanie
tych
mechanizmów w wyniku kolizji i napraw z nią związanych lub jest to wynik wody w
aucie (częsta przypadłość Passata B5). Zajmujemy się też takimi
przypadkami.
W wypadku zepsucia wkładki kierowcy i oryginalnego pilota
proponujemy montaż sterownika zamka na pilota z dwoma pilotami, którego
to cena wynosi ok 170 zł z montażem.
W wypadku braku centralnego zamka
możemy zamontować taki zamek ze sterowaniem na kluczyk lub pilota.