Quanto. Mechanika i elektromechanika pojazdowa
Centralne zamki

Zabezpieczenia samochodowe
Naprawy elektryczne
Haki holownicze
Czujniki parkowania
Akumulatory i żarówki
Centralne zamki
Elektrycznie sterowane szyby
Przyciemnianie szyb
Sprzęt Car Audio
Wymiana nagrzewnic
Wymiana oleju i filtrów
Cennik
Historia
Kontakt

    Dzisiaj praktycznie każdy samochód posiada centralny zamek sterowany kluczykiem lub na pilota.
Urządzenia takie są w miarę niezawodne, ale tylko do czasu. Z upływem wieku samochodu mechanizmy zaczynają sprawiać problemy.
Problemy to zacinający się jeden z siłowników albo brak sterowania z drzwi lub z pilota. Może się jeszcze zdarzyć, że nie można otworzyć drzwi ani z zewnątrz, ani od środka.

    W większości aut zamek i siłownik centralnego czasami wraz z ryglem stanowią jedną część, która jest nierozbieralna i podlega wymianie.





    Naprawiamy centralne zamki, wstawiamy siłowniki, otwieramy tzw. martwe drzwi, naprawiamy instalację, omijamy lub wymieniamy sterowniki, wymieniamy krancówki w zamkach.
Jesteśmy też w stanie znaleźć przyczyny takiego stanu, a wielu wypadkach po prostu znamy przyczyny. Jest tak np. w wypadku Passata B5, Golfa 4, Leona, Vectry B, gdzie te samochody znamy na wylot i większość napraw możemy wykonać od razu, ponieważ posiadamy części na miejscu.

    Inny problem to niewłaściwe działanie tych mechanizmów w wyniku kolizji i napraw z nią związanych lub jest to wynik wody w aucie (częsta przypadłość Passata B5). Zajmujemy się też takimi przypadkami.

    W wypadku zepsucia wkładki kierowcy i oryginalnego pilota proponujemy montaż sterownika zamka na pilota z dwoma pilotami, którego to cena wynosi ok 170 zł z montażem.
W wypadku braku centralnego zamka możemy zamontować taki zamek ze sterowaniem na kluczyk lub pilota.


© 2019 Quanto. Mechanika i elektromechanika pojazdowa. Kręta 10, 59-220 Legnica